søndag 3. juli 2011

Gull fra himmelen

4 kommentarer:

  1. Thank you for your visit:)
    Your blog is wonderful! Amazing pictures! I always told Norway is one of the most amazing country in the world!
    I'll be back:)

    Ha en fin kveld:)

    SvarSlett
  2. Ble anbefalt av broren din å titte innom deg, og det var ingen dum ide! Har scrollet nedover i bloggen din, og må si jeg elsker de bildene av det vakre lyset langs landet vårt! Jeg kommer igjen! :)

    SvarSlett
  3. Hei vennen.

    Lenge siden noen hviska meg i øre, og jeg har sett hvert eneste bilde du har lagt inn her, fantastisk Evy!! Du bare har blikket for fine gode motiver du, og bildene gjør jo at en og enhver skulle ønska og mønstre på, for du opplever en verden som er litt utilgjengelig for oss andre nå. En kunne vært frista til å mønstre på en og enhver av disse bildene, men jeg misstenker jo at jeg hadde hengt over båt rekka med en mage som har føltes som en sentrifuge.

    :-)

    SvarSlett
  4. Mange fantastiske flotte bilder du har. Det er tydeligvis kjempeflotte motiver fra naturen i nord. Heldig du som kan farte forbi slik og kan ta bilder slik som dette.
    Ha en fin sommer.

    SvarSlett