torsdag 21. juli 2011

Kråkeungen









På en rusletur i fjæra snublet jeg over denne pjuskete forskremte skapningen. Voldsom kaving i buskene, var nok like før den tok sine første vingeslag  tror jeg. Fikk i alle fall tatt noen bilder før jeg lot den være i fred. Visste for øvrig ikke at de hadde knallblå øyne. Leste et eller annet sted at kråka har en fabelaktig hukommelse, blir den plaget av noen glemmer den ikke ansiktet på vedkommende visstnok og kan forfølge en person på årsvis, ganske så langsint med andre ord!





2 kommentarer:

  1. Santorini :-)) så sinnsykt bra at du har funnet sommeren vennen. Langt fra det store å skryte av her du vet, tror det var 12 grader i dag tidlig og tåka lå nå over åsen.
    Tror jammen ikke jeg har vært så hvit på kroppen siden jeg var nyfødt, men skitt! kjenner jeg ikke er helt motivert solkrem og sand heller, ikke motivert for en dritt faktisk, men det er nå en helt annen historie :-)

    Synes jeg ser alle de hvitkalka husa og det blå havet hos deg nå, ta massevis massevis av bilder så jeg får sett litt jeg også. Aldri vært på Santorini, feriert på flere ulike øyer i nærheten så jeg til slutt ble dritt lei hele Hellas, men `go`vær` kan de reklamere med, en har ikke det store behov for å studere yr.no i tide og utide.

    Interessant det du her skrev om kråka, alt det jeg ikke vet du, visste ikke engang at alle hadde blå øyne jeg gitt. Helt ærlig er jeg faktisk litt småredd fugler, svetten av meg.

    Kos dæ no!! hæv glase å ta en ouzo for mæ å

    Klem

    SvarSlett
  2. jeg liker kråke unge fordi jeg er pedofil <3<3

    SvarSlett